Review

#Review: Η Disco Queen Sophie Ellis-Bextor επέστρεψε με το “Familia”

music hunter
Written by Dimitris Grivas

Η βασίλισσα της disco-pop μουσικής επέστρεψε με το έκτο album της Familia. H Sophie Ellis-Bextor γνώρισε μεγάλη επιτυχία από τα πρώτα της βήματα, με τη διασκευή του “Take Me Home” της Cher και το κλασικό πλέον “Murder On The Dancefloor”, και η συνέχεια της πορείας της είναι πλέον ιστορία. Στο προηγούμενο album της, συνεργάστηκε με τον Άγγλο μουσικό Ed Harcourt και μετά από τέσσερα αξιοπρεπέστατα dance-pop albums, έκανε μία στροφή στην καριέρα της με το folk Wanderlust. Στο Familia, η Ellis-Bextor επιστρέφει στα γνωστά λημέρια της, αλλά συνεχίζει τη συνεργασία με τον Harcourt, αφού συνυπογράφει όλα τα κομμάτια του LP και έχει αναλάβει την παραγωγή εξ ολοκλήρου.

Πισωγύρισμα; Δεν θα το έλεγα. Η Ellis-Bextor πειραματίστηκε στο προηγούμενο album της και τώρα επιστρέφει, χαρίζοντάς μας το ταλέντο της, σε αυτό που ξέρει να κάνει καλύτερα, dance-disco-pop. Αριστοκρατικά φωνητικά, dance beat, μαριάτσι προσεγγίσεις, ντελικάτα έγχορδα και αρμονία μεταξύ dance και slow κομματιών. Το απρόσμενο στο Familia, είναι πως μία Disco Queen μπορεί να σε συγκινήσει τόσο, με την πιο ευαίσθητη πλευρά της, μιας και προσωπικά αγαπημένα κομμάτια είναι τα πιο moody. Είναι που δεν περιμένεις μία τέτοια καλλονή – ψυχρής ομορφιάς θα μπορούσε να χαρακτηριστεί – να τσαλακώνεται τόσο πολύ; Τι να πω!

Highlights: “Death Of Love”, “Hush Little Voices”, “Come With Us”, “Cassandra”, “Unrequited”

© 2016, Dimitris Grivas. All rights reserved.

About the author

Dimitris Grivas

Αν μπορούσαμε να τον χαρακτηρίσουμε με πέντε λέξεις θα ήταν, χαρούμενος, χορευταράς, ξινός (ώρες ώρες), ξεροκέφαλος (όλες τις ώρες) και πεισματάρης. Ακούει τα πάντα και το motto του είναι "It's all pop to me"!

Leave a Comment