Greek

Review: Το ‘Κάτι Καίγεται’ είναι ακόμα μια σπουδαία στιγμή της Μποφίλιου και Ευαγγελάτου/Καραμουρατίδη

Μετά τον θερισμό, έρχεται η καύση για όλα όσα απέμειναν.

Αυτό φαίνεται να το ξέρει καλά η Νατάσσα Μποφίλιου, μιας και τέσσερα χρόνια μετά το ‘Η Εποχή του Θερισμού‘, επανέρχεται με την ολοκαίνουργια δισκογραφική της δουλειά με τον τίτλο, ‘Κάτι Καίγεται‘.

Είναι η έκτη συνεργασία της μέσα σε δεκαέξι χρόνια με το δίδυμο που φαίνεται να την ξέρει καλύτερα όσο κανένας άλλος. Φυσικά, μιλάμε για τον Θέμη Καραμουρατίδη και τον Γεράσιμο Ευαγγελάτο.

Συστήθηκαν και οι τρεις μαζί με το ‘Μέχρι το Τέλος‘, επέστρεψαν με το ‘Εισιτήρια Διπλά‘, εδραίωσαν την χημεία τους και την απήχηση τους με το ‘Οι Μέρες του Φωτός‘, ταρακούνησαν το κοινό τους με το πιο δύσκολο ‘Βαβέλ‘ και έπειτα ανανέωσαν το κοινό τους με το ‘Η Εποχή του Θερισμού‘.

Τώρα το ‘Κάτι Καίγεται’ είναι η πιο ώριμη και απενοχοποιημένη δουλειά τους μέχρι σήμερα. Αποδεικνύουν έμπρακτα ότι έχουν κάτι να πουν, το σφραγίζουν με δέκα κομμάτια που δεν μπορείς να αφαιρέσεις ελαφρά τη καρδία κανένα και καταλήγει να το ακούς ξανά και ξανά.

Εμείς ξεχωρίσαμε τα κομμάτια ‘Θες Δε Θες’, Ύπόστεγο’, ‘Τα Πάντα εσύ’ και ‘Θέλω να Είμαι’.

Τέλος, πρέπει να ειπωθεί κάτι για την Νατάσσα Μποφίλιου. Κάθε εποχή και κάθε γενιά είχε τις ερμηνεύτριες που τις χαρακτήριζαν. Μέσα από αυτό το album για ακόμα μια φορά, η Μποφίλιου αποδεικνύει ότι πρόκειται για μια μεγάλη ερμηνεύτρια που δεν μπορεί να περιορίζεται στην όποια εμπορικότητα κάποιων τραγουδιών ή αν δημιουργεί ξανά κάποια hit. Η ίδια έχει περάσει στο επόμενο επίπεδο και δείχνει πλέον να το αποδέχεται και αυτό είναι μόνο καλό.

© 2024, Christos Vasilakopoulos. All rights reserved.

About the author

Christos Vasilakopoulos

Ισχυρογνώμων αλλά συζητήσιμος, αρκεί να έχεις επιχειρήματα.
Η μουσική είναι για όλους, η pop για κάποιους.
Ερωτευμένος με την Μαίρη Συνατσακη μέχρι να το ανακαλύψει η ίδια.
Τελος, μην μπερδεύεις την Coca Cola με την Pepsi, είπαμε..

Leave a Comment