Review

#Review: Οι Fifth Harmony επέστρεψαν με το “7/27”

music hunter
Written by Dimitris Grivas

Spice Girls, Girls Aloud, Backstreet Boys, One Direction, οι δικοί μας One και Hi-5, guilty pleasure boybands / girlbands που όλοι μας εκεί στην εφηβεία, προεφηβεία, έχουμε να θυμόμαστε, τα τραγούδια των οποίων ξέρουμε φαρσί και κάθε φορά που βρισκόμαστε σε κάποιο 80’ 90’ 00’ party – αναλόγως τη δεκαετία που πέρασε αυτή τη δύσκολη φάση ο καθένας μας – θυμόμαστε τα νιάτα μας. Οι Fifth Harmony δεν αποτελούν εξαίρεση, είναι ένα girlgroup πέντε νεαρών κοριτσιών, Ally, Normani, Dinah, Camila και Lauren, οι οποίες συμμετείχαν στο X Factor της Αμερικής σαν solo artists, αλλά κατέληξαν να ομαδοποιηθούν και να δημιουργήσουν τις LYLAS στη συνέχεια 1432 και να καταλήξουν ως Fifth Harmony, όνομα που δώθηκε στο group από το κοινό ύστερα από παρότρυνση του Simon Cowell. Το 7/27 – η ημερομηνία που σχηματίστηκε το group –  είναι το δεύτερο album των κοριτσιών, μιά πιο ώριμη δουλειά που ίσως καταφέρει να αυξήσει και το fan base τους, και να μείνουν στην ιστορία ως το guilty plessure αυτής της γενιάς. Ένας pop δίσκος που σκοπό έχει καθαρά να διασκεδάσει, δεν βρίσκω τίποτα μεμπτό σε αυτό, να ακουστεί στα teenage parties – και από όσους αισθάνονται αιώνιοι έφηβοι σαν εμένα – και σε καμία περίπτωση να μας βάλει να σκεφτούμε λίγο παραπάνω.

Το καλό με το 7/27 είναι πως περιλαμβάνει 10 τραγούδια, τα οποία πράγματι δεν γέμισαν απλά ένα CD, αλλά ήταν προφανώς οι καλύτερες επιλογές τους.

Το album ξεκινά με το sassy “That’s My Girl”, ένα τραγούδι που έγραψε η Tinashe, με R&B διάθεση και με αναφορά στις Destiny’s Child “Destiny said it / you got to get up and get it / Get mad independent / don’t you ever forget it”.

“The Life”, “I Lied” και “Scared of Happy” με island vibe ή αλλιώς η tropical house μουσική που μας έχει συνηθίσει η Rihanna, και soulful φωνητικά σε EDM ρυθμούς.

Εκτός από το “Work From Home”, που είναι όντως το highlight του LP και δικαίως έγινε το πρώτο single του, τα κορίτσια είναι στα καλύτερά τους στα πιο “ήσυχα” κομμάτια “Write On Me” (αγαπημένο), “Squeeze” και “Gonna Get Better”.

Φυσικά και υπάρχουν συνεργασίες, πέντε φωνές δεν είναι ποτέ αρκετές. Με τον Fetty Wap στο reggae “All In My Head (Flex)” και στο bombastic “Νot That Kinda Girl” με τη Missy Elliott.

Στο 7/27 οι Fifth Harmony ουσιαστικά δανείστηκαν τα καλά κομμάτια της ποπ μουσικής που αυτή τη στιγμή κάνει επιτυχία στο top 10 του Billboard (Diplo και Skrillex στην πρόσφατη συνεργασία τους με τον Justin Bieber, την hip-hop / reggae του Fetty Wap, την tropical house της Rihanna και του Drake, την Missy Elliott που κάνει comeback) και δημιούργησαν μία συλλογή από σίγουρα, ευκολοάκουστα hitakia – όπως έκαναν με το “Worth It” που δανείστηκαν τα κόρνα του “Talk Dirty” του Jason Derulo. Σίγουρα θα ακουστούν και σίγουρα θα τα γουστάρουμε, απλά για περιορισμένο χρονικό διάστημα, και του χρόνου θα λέμε “περσινά, ξινά σταφύλια”.

Ακούστε το εδώ.

© 2016, Dimitris Grivas. All rights reserved.

About the author

Dimitris Grivas

Αν μπορούσαμε να τον χαρακτηρίσουμε με πέντε λέξεις θα ήταν, χαρούμενος, χορευταράς, ξινός (ώρες ώρες), ξεροκέφαλος (όλες τις ώρες) και πεισματάρης. Ακούει τα πάντα και το motto του είναι "It's all pop to me"!

1 Comment

Leave a Comment