The City

ANOHNI and Τhe Johnsons | Live στην Αθήνα

ANOHNI and Τhe Johnsons

“It’s Time To Feel What’s Really Happening”

Πέμπτη 13 Ιουνίου 2024

Ωδείο Ηρώδου Αττικού
World Premiere

Η ANOHNI επιστρέφει στις ζωντανές εμφανίσεις μετά από αρκετά χρόνια και στις 13 Ιουνίου στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού η Αθήνα θα φιλοξενήσει την παγκόσμια πρεμιέρα της περιοδείας της. Στη σκηνή του Ηρωδείου η ANOHNI μαζί με το συγκρότημά της, τους The Johnsons θα ζωντανέψει τραγούδια της υπερ-εικοσαετούς καριέρας της θυμίζοντας την πνευματική φύση της μουσικής αλλά και τους λόγους της δικής της ανθεκτικότητας.

«Κραυγές από την καρδιά, που συντρίβονται σαν κύματα»
 New York Times για την Anohni
 
Η Anohni είναι μια από εκείνες τις περιπτώσεις καλλιτεχνών που δεν χωράνε στο στενό πλαίσιο ενός Δελτίου Τύπου. Λίγες ημέρες πριν την μεγάλη συναυλία της, συλλέξαμε όλα εκείνα τα σημαντικά στοιχεία που συνθέτουν μια σπουδαία περίπτωση δημιουργού, που με τη ζωή και το έργο της έχει ήδη αφήσει ανεξίτηλο το στίγμα της στη σύγχρονη κουλτούρα. Ακολουθούν όλα όσα πρέπει να ξέρετε για εκείνη.

Τα πρώτα βήματα στη μουσική

Η Anohni γεννήθηκε το 1971 στο Chichester στο West Sussex της Αγγλίας ως Antony Hegarty. Το 1977, η οικογένειά μετακόμισε στο Άμστερνταμ και το 1981, βρέθηκαν στο Σαν Χοσέ της Καλιφόρνια όπου η Anohni σπούδασε μουσική. Ήταν κλεισμένη στο εαυτό της και η μουσική ήταν το καταφύγιο της: «Άκουγα OMD, Kate Bush, Alison Moyet και κυρίως Marc and the Mambas- αυτό το απίστευτα σκοτεινό και συναισθηματικό side project του Marc Almond” και “έβλεπα την αντανάκλασή μου” στον Boy George, τον τραγουδιστή του Culture Club.

Στα 19 της μετακόμισε στη Νέα Υόρκη και δημιούργησε την κολεκτίβα Blacklips και το 1992 άρχισαν να εμφανίζονται στο περίφημο nightclub του East Village, Pyramid Club όπου στις δεκαετίες του ’70 και του ’80 έγινε στέκι για “μια νέα φυλή πολιτικοποιημένων drag performers” όπως η Lypsinka, η Lady Bunny και ο RuPaul, που έδωσαν εκεί τις πρώτες τους παραστάσεις.

Η δισκογραφική ιστορία της Anohni ξεκινά 26 χρόνια πριν, το μακρινό 1998 όταν με το συγκρότημα της ξεκίνησαν να ηχογραφούν το πρώτο τους άλμπουμ – τότε που η Anohni τάραξε για πρώτη φορά τα νερά της μουσικής φέρνοντας στο προσκήνιο τον πόνο, τη μελαγχολία και την κοινωνική πραγματικότητα του queer βιώματος, με τις σπαραξικάρδιες συνθέσεις και τους αφοπλιστικούς στίχους.

Κάτω από το προσωνύμιο Antony and the Johnsons, η Anohni με τη μπάντα της κυκλοφόρησε τελικά τον ομότιτλο δίσκο τους το 2000 από την εταιρεία Durtro του David Tibet. Αμέσως αναδείχθηκε η αέναη γοητεία της ιδιοσυγκρασιακής φωνής της που ακροβατεί ανάμεσα στα φύλα, στην απαλότητα και τη δύναμη.

Ο δίσκος περιέχει και το τραγούδι Divine που είναι φόρος τιμής στην ομώνυμη θρυλική drag queen, την οποία αγαπήσαμε από τις ταινίες του John Waters. Η επιλογή αυτή φανέρωνε από τότε την πολιτική στάση της Anohni να μιλήσει για τους αφανείς ήρωες της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας παγκόσμια.

Η ιστορία ενός ονόματος και η επιρροή της ακτιβίστριας Marsha P. Johnson στο έργο της Anohni

Επηρεάστηκε βαθιά από την προσωπικότητα της διάσημης ακτιβίστριας, Marsha P. Johnson προς τιμήν της οποίας ονόμασε το συγκρότημα της Anohni and the Johnsons, έγραψε ένα θεατρικό έργο το 1995 με τίτλο The Ascension of Marsha P. Johnson ενώ της αφιέρωσε το εξώφυλλο του άλμπουμ “My Back Was a Bridge For You to Cross“.

Ποια ήταν η Marsha P. Johnson;

Ήταν η διάσημη ακτιβίστρια που πολέμησε στην εξέγερση του Stonewall το 1969 κατά της αστυνόμευσης της LGBTQ+ κοινότητας στη Νέα Υόρκη και πέρασε τη ζωή της στην πρωτοπορία της απελευθέρωσης των queer και transgender ατόμων. Υπήρξε ένας φάρος φωτός για την τρανς κοινότητα. Όπως ανέφερε η ίδια, όνειρό της ήταν να δει τα gay άτομα απελευθερωμένα και ελεύθερα, να έχουν τα ίδια δικαιώματα που έχει ο υπόλοιπος κόσμος.

Η Marsha ήταν μούσα του Andy Warhol και τα polaroids που της τράβηξε συμπεριλήφθηκαν στο λεύκωμά του «Ladies and Gentlemen» και συμμετείχε σε παραστάσεις με την drag ομάδα Hot Peaches. Είχε διαλέξει το καλλιτεχνικό όνομα Marsha P. Johnson -το Johnson ήταν εμπνευσμένο από το εστιατόριο Howard Johnson, ενώ το P. προερχόταν από τη φράση «pay it no mind», δηλαδή «μην το σκέφτεσαι», με την οποία συνήθιζε να απαντάει όταν τη ρωτούσαν για την ταυτότητα φύλου της.

Όταν το σώμα της Johnson βρέθηκε να επιπλέει στον ποταμό Hudson το 1992, η αστυνομία το χαρακτήρισε αυτοκτονία και δεν ερεύνησε περαιτέρω. Το 2017 πρωτοπαίχτηκε στο Netflix το ντοκιμαντέρ του David France, όπου η τρανς ακτιβίστρια Victoria Cruz επιδιώκει να αποκαλύψει την αλήθεια για τον θάνατό της.

Στα 21 της, το καλοκαίρι του 1992, η Anohni φίλησε το χέρι της Marsha P. Johnson. Ήταν η εποχή που μόλις είχε μετακομίσει στη Νέα Υόρκη για να σπουδάσει πειραματικό θέατρο στο Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης και είχε αρχίσει να δημιουργεί την οικογένεια που η ίδια είχε επιλέξει. «Την εξιδανίκευσα αρκετά», λέει σήμερα η Anohni για την Johnson «Πολλές από τις καινοτομίες της ήταν άνευ προηγουμένου» και η Anohni συνεχίζει: «Αυτή η περίοδος άλλαξε την κατεύθυνση της ζωής μου». Από τότε, η Johnson είναι κάτι σαν πνευματικός οδηγός για την Anohni: «And no precious liar or well-wisher/ Can return the love that was stolen», θρηνούσε.

Η επιτυχία


Το 2001, η Anohni κυκλοφόρησε το EP, I Fell in Love with a Dead Boy, το οποίο, εκτός από το ομώνυμο κομμάτι, περιλάμβανε μια διασκευή του τραγουδιού των David Lynch/Angelo Badalamenti, Mysteries of Love, αλλά και το τραγούδι Bird Gerhl που συμπεριλήφθηκε στο soundtrack της ταινίας V for Vendetta.


Το δεύτερο άλμπουμ τους, I Am a Bird Now (2005) βαθμολογήθηκε με 5/5 και χαρακτηρίστηκε άλμπουμ της χρονιάς από το Mojo. Έγραψαν: «Αυτή είναι η σκληρή, ειλικρινής, ασυμβίβαστη ομορφιά και η επόμενη υπέροχη φωνή στη μουσική». Σημείωσε εμπορική επιτυχία και της χάρισε το Mercury Music Prize του 2005.

Καλεσμένοι στον δίσκο είναι οι Boy George, Rufus Wainwright, Devendra Banhart και ο μέντορας της, Lou Reed ενώ στο εξώφυλλο χρησιμοποιήθηκε η εμβληματική φωτογραφία της τρανσέξουαλ μούσας του τελευταίου αλλά και του Andy Warhol, “Candy Darling on her Deathbed” τραβηγμένη από τον Peter Hujar.

David Bowie, Laurie Anderson, Bette Midler και ο Lou Reed ποζάρουν με τον Antony Hagerty και τον Jimmy Scott backstage στο Carnegie Hall, NYC, 13 Οκτωβρίου 2005

Η Anohni μετρά συνεργασίες και με άλλα σπουδαία ονόματα της μουσικής από την Björk και τη Yoko Ono έως την Laurie Anderson και την CocoRosie.

Ο Lou Reed είχε δηλώσει πως: «Όταν την άκουσα για πρώτη φορά, ήξερα ότι δίπλα μου βρισκόταν ένα άγγελος» ενώ η Laurie Anderson προσθέτει, «Δύο λόγια από την Anohni και σου έχει ραγίσει την καρδιά. Όταν τραγουδάει, είναι ό,τι πιο εκλεκτό θα ακούσεις στη ζωή σου».

Το 2006, συνεργάστηκε με την Björk και τα δύο τραγούδια που ηχογράφησαν μαζί “The Dull Flame of Desire” και “My Juvenile” περιλήφθηκαν στο άλμπουμ της , Volta. Το 2015, η Anohni συνεργάστηκε και πάλι με την Björk στο Atom Dance Vulnicura.

Η σχέση αγάπης με τον LOU REED

Η συνεργασία της με τον Lou Reed ξεκίνησε το 2003 συμμετέχοντας στην περιοδεία του, Animal Serenade και σε πολλά κομμάτια του άλμπουμ του, “The Raven”. Συνεχίστηκε με την Anohni να βρίσκεται συνέχεια δίπλα στον μέντορα της και να συμμετέχει τόσο σε άλμπουμ όσο και σε περιοδείες.

Στις 6 Μαρτίου 2013, οι Antony and the Johnsons ερμήνευσαν το τραγούδι “Candy Says” με τον Lou Reed, στην τελευταία του εμφάνιση πριν από τον θάνατό του στο Παρίσι, στην Salle Pleyel. Όταν ο Reed πέθανε, η Anohni έγραψε στο facebook: «Ο Lou ήταν σαν πατέρας για μένα. Ποτέ δεν ένιωσα τόσο ορατή και αγαπητή γι’ αυτό που πραγματικά είμαι από έναν άνδρα όσο από τον Lou Reed. Πάλεψε αδιάκοπα για να έχω μια θέση στην καθημερινή κουλτούρα. Η καριέρα μου δεν θα είχε απογειωθεί ποτέ χωρίς την τεράστια επιρροή του Lou… Όταν συζητούσαμε για τον θάνατο πριν από μερικές εβδομάδες, μου είπε ότι εστίαζα σε λάθος πράγμα. Ο στόχος του ήταν να μην γίνεται όμηρος του φόβου ενός απατηλού μέλλοντος. Αντιμετώπισε τον θάνατο με αξιοπρέπεια και θάρρος και παρέμεινε δάσκαλος και μέντορας για μένα μέχρι το τέλος. Μου λείπει…Είναι δύσκολο για μένα να αποδεχτώ ότι ένας τόσο μεγάλος άνθρωπος μπορεί πραγματικά να έχει φύγει. Antony, 28 Οκτωβρίου 2013.».
 
Το τραγούδι “Sliver of Ice” από το άλμπουμ “My Back Was a Bridge for You to Cross” είναι εμπνευσμένο από τον Reed.

Τα HIGHLIGHTS μιας σπουδαίας καριέρας

Η Anohni το 2006 συνεργάστηκε με τον οραματιστή κινηματογραφιστή Charles Atlas και παρουσίασαν το project, Turning σε πολλές ευρωπαϊκές πόλεις. Οι συναυλίες, που καταγράφηκαν και σε ντοκιμαντέρ, περιλάμβαναν και τα βίντεο – πορτρέτα 13 γυναικών από την underground σκηνή της Νέας Υόρκης που γαλούχησε και ανέδειξε την Anohni. Ο Guardian αποθέωσε το project, όπως η και Le Monde που το χαρακτήρισε ως συναυλία – μανιφέστο για θέματα ταυτότητας των φύλων και σεξουαλικού προσανατολισμού, που αποκαλύπτει την επαναστατική γυναικεία πλευρά.

Το 2007, η Anohni δημιούργησε ένα πρωτότυπο soundtrack για ένα βίντεο του Nick Knight με σχέδια του Hussein Chalayan. Το 2008 έγραψε το τραγούδι “The Great White Ocean” για τη διαφημιστική καμπάνια της Prada.

Από το 2008 και μετά η Anohni άρχισε να εμφανίζεται με συμφωνικές ορχήστρες σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των The London Symphony Orchestra στο Barbican, The Chamber Orchestra of Sydney στην Όπερα του Σύδνεϋ, The Orchestra of St. Luke’s στο Lincoln Center, και την Brooklyn Philharmonic στο BAM. 

Το καλοκαίρι του 2009 οι Antony and the Johnsons συνέχισαν τις εμφανίσεις τους με τις συμφωνικές στην Ευρώπη πλέον, και έπαιξαν με την Ορχήστρα της Όπερας της Λυών, με την Ορχήστρα Metropole, με τη Roma Sinfonietta αλλά και την Ορχήστρα του Φεστιβάλ Τζαζ του Μοντρέ. «Είναι τρελό να γράφεις ένα τραγούδι όταν είσαι νεότερος που να το ερμηνεύεις σε ένα κλαμπ χωρίς σχεδόν κανέναν θεατή και 20 χρόνια αργότερα να βρίσκεσαι, να τραγουδάς σε αίθουσες συμφωνικής γεμάτες κόσμο», λέει.

Στο Salle Pleyel στο Παρίσι, η Anohni εμφανίστηκε με ένα Givenchy κοστούμι σχεδιασμένο από τον Riccardo Tisci.

Tο 2011 συμμετείχε ως music director αλλά και ερμηνευτής στο The Life and Death of Marina Abramović, μιας βιογραφίας της “νονάς” της performance art, που εμπνεύστηκε ο Robert Wilson και πήρε διθυραμβικές κριτικές όπου παίχτηκε. Σε αυτήν την «κάτι σαν όπερα» παραγωγή, μία διασταύρωση θεάτρου, όπερας και εικαστικής τέχνης, ο Robert Wilson εξιστορεί την εκπληκτική ζωή και το έργο της καλλιτέχνιδας Marina Abramović, και μαζί της συμπρωταγωνιστούν ο Willem DaFoe και η Anohni, που έγραψε και την πρωτότυπη μουσική.

Το 2016, η Anohni έγινε η πρώτη ανοιχτά τρανσέξουαλ ερμηνεύτρια που προτάθηκε για Όσκαρ. Ήταν υποψήφια για το Όσκαρ Καλύτερου Πρωτότυπου Τραγουδιού, μαζί με τον J. Ralph, για το τραγούδι “Manta Ray” που ακουγόταν στο ντοκιμαντέρ μεγάλου μήκους “Racing Extinction” του βραβευμένου με Όσκαρ σκηνοθέτη Louie Psihoyos (The Cove).

Τον Ιανουάριο του 2012, το Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης της Νέας Υόρκης παρουσίασε το άλμπουμ “Swanlights” των Antony and the Johnsons στο κατάμεστο Radio City Music Hall. Η Anohni μετέτρεψε τον χώρο στο εσωτερικό ενός λευκού βουνού, γεμάτο κρυστάλλους και κατακερματισμένο φως, σε συνεργασία με τον φωτογράφο Chris Levine, τον φωτιστή Paul Normandale και τον σκηνογράφο Carl Robertshaw.

Το συγκρότημα συνόδευε ορχήστρα 60 μουσικών. Η Anohni διάλεξε τα πιο στοχαστικά τραγούδια της για να διακηρύξει: «Χρειάζομαι έναν άλλο κόσμο/Αυτός έχει σχεδόν φύγει».

Οι New York Times έγραψαν ότι η ερμηνεία της Anohni έμοιαζε με “κραυγές από την καρδιά, που συντρίβονται σαν κύματα”.

Ο φεμινισμός του μέλλοντος (THE FUTURE FEMINISM)

Σαν επιστέγασμα της συνεργασίας της Anohni με συμφωνικές ορχήστρες σε όλο τον κόσμο, ήρθε το άλμπουμ “Cut The World“, μια συλλογή ζωντανών εμφανίσεων όπου ερμηνεύει τραγούδια από τέσσερα άλμπουμ της: Swanlights, The Crying Light, I Am a Bird Now, και Antony and the Johnsons. Περιλαμβάνεται και ο μονόλογος της Anohni “Cut The World” όπου αναλύει την έννοια του Future Feminism, όπως αυτή αρχικά αναδύθηκε στη φαντασία της Anohni και αργότερα αποκρυσταλλώθηκε και ως έκθεση σε συνεργασία με τις Kembra Pfahler και την Johanna Constantine το 2014.

Αναπτύσσει κυρίως το δόγμα «το μέλλον είναι γυναικείο» και εκφράζει το μανιφέστο ενός κινήματος που επιδιώκει να διευρύνει τον τρόπο με τον οποίο ο φεμινισμός ορίστηκε στο παρελθόν. «Αποδομήστε τη μυθολογία της ανδρικής πνευματικότητας, απαλλάξτε τους άνδρες από το ρόλο τους ως προστάτες. Επανασχεδιάστε την κοινωνία με βάση τις αρχές ενός γυναικείου αρχέτυπου προκειμένου να υπάρξει ελπίδα για ένα βιώσιμο μέλλον για όλους μας.»

Η επιλογή του φύλου και η προσφορά στην transgender κοινότητα

Η Anohni δεν δίστασε ποτέ να μιλήσει ανοιχτά για την ταυτότητα φύλου της και να εμπνεύσει μια ολόκληρη γενιά trans ανθρώπων που δεν είχαν φωνή. “One day I’ll grow up, I’ll be a beautiful woman” τραγουδά και μας ραγίζει την καρδιά στο For Today I Am A Boy.
 
Το 2005, έντεκα χρόνια πριν αλλάξει δημόσια τις αντωνυμίες της, η Anohni δήλωσε στο περιοδικό Magnet: «Προτιμώ τον χαρακτηρισμό [τρανς] από το ‘γκέι’ (…)».

Σε μια συνέντευξη με το Flavorwire τον Νοέμβριο του 2014, δήλωσε: “Οι πιο κοντινοί μου φίλοι και η οικογένειά μου χρησιμοποιούν θηλυκές αντωνυμίες για μένα. Δεν έχω επιβάλει στον τύπο να κάνει κάτι συγκεκριμένο… Στην προσωπική μου ζωή προτιμώ το ‘αυτή’. Νομίζω ότι οι λέξεις είναι σημαντικές. Το να αποκαλείς ένα άτομο με το φύλο που το ίδιο έχει επιλέξει δείχνει ότι εκτιμάς το πνεύμα του, τη ζωή και τη συνεισφορά του. Το ‘αυτός’ είναι μια αόρατη αντωνυμία για μένα. Με ακυρώνει.”
 
Το 2015, άλλαξε τις αντωνυμίες της σε θηλυκό (she/her) και ανακοίνωσε ότι αλλάζει το όνομά της σε Anohni.

O ANTONY HEGARTY γίνεται η  ANOHNI 
Το άλμπουμ HOPELESENESS και ο αγώνας της για την κλιματική αλλαγή

Στις 23 Φεβρουαρίου του 2015 ανακοίνωσε το πέμπτο άλμπουμ της, “Hopelessness” (υποψήφιο για βραβείο Mercury το 2016), το πρώτο της άλμπουμ που κυκλοφόρησε με το όνομα Anohni, το οποίο όμως χρησιμοποιούσε ήδη στην προσωπική της ζωή αρκετά χρόνια πριν. Η αλλαγή ονόματος προμηνύει την συνολική αποκάλυψη της ακτιβιστικής πλευράς της που, με κάθε single που κυκλοφορεί, φανερώνει το πραγματικό της εύρος.

Στις 30 Νοεμβρίου, ημέρα που ξεκινούσε στο Παρίσι η Διάσκεψη για την Κλιματική Αλλαγή, η Anohni επιλέγει να κυκλοφορήσει το πρώτο single, το υπέροχο “4 Degrees”, ένα θυμωμένο κατηγορητήριο για την αδράνεια των κυβερνήσεων απέναντι στην κλιματική αλλαγή.
Ο τίτλος του βασίζεται σε μία μελέτη του 2015 που διαπίστωσε ότι εάν οι εκπομπές ρύπων συνεχίσουν με τον τρέχοντα ρυθμό τους, η θερμοκρασία της Γης θα αυξηθεί κατά τέσσερις 4 βαθμούς Κελσίου μέχρι το τέλος του αιώνα. Αν και σαφώς οργισμένη, η Anohni αποφεύγει τον διδακτισμό και διατηρεί μία μετρημένη προσέγγισή. Εναντιώνεται στην επικρατούσα διχαστική ρητορική «εμείς εναντίον τους» απαξιώνοντας αυτό το είδος δυαδικής σκέψης: «Μεγάλωσα πιστεύοντας στο φως και το σκοτάδι, στο γιν και το γιανγκ, στο αρσενικό και το θηλυκό», λέει. «Αυτή είναι μια απαρχαιωμένη και απλοϊκή ιδέα, απογυμνωμένη από την πραγματική εμπειρική μας πραγματικότητα. Το ‘4 Degrees’ είναι ένα είδος βάναυσης προσπάθειας να θεωρήσω τον εαυτό μου συνυπεύθυνο

Στις 9 Μαρτίου 2016 παρουσίασε το δεύτερο single του άλμπουμ “Drone Bomb Me” στην εκπομπή της Annie Mac στο BBC Radio 1: «μια καταγγελία ενάντια στη στρατιωτική επέμβαση της Αμερικής και άλλων χωρών στο Αφγανιστάν και το Πακιστάν», σχολιάζει η Anohni για το τραγούδι της. Την ίδια μέρα βγήκε στον αέρα και το βίντεο σε σκηνοθεσία του Nabil Elderkin και πρωταγωνίστρια την Naomi Campbell.Το Hopelessness προτάθηκε για βραβείο Mercury το 2016 και η Anohni ήταν υποψήφια για ως Best British Female στα BRIT Awards το 2017.

Τα επόμενα βήματα και η επανένωση με τους THE JOHNSONS

Το 2020 η Anohni κυκλοφόρησε δύο διασκευές: το single “It’s All Over Now, Baby Blue” του Bob Dylan και το “Be My Husband“, της Nina Simone.

H Anohni ανέφερε ότι σκηνές που έχουν χρησιμοποιηθεί στο βίντεο του «It’s All Over Now Baby Blue» είναι από στιγμιότυπα από τους The Johnsons, μεταξύ 1997-1999, με τα πρώτα μέλη του γκρουπ της, Johanna Constantine και Julia Yasuda.

Στις 16 Μαΐου 2023, η Anohni ανακοίνωσε την επανένωσή της με το συγκρότημα της, τους Anohni and the Johnsons πλέον. Κυκλοφόρησαν ένα νέο single με τίτλο “It Must Change“, σε παραγωγή του Jimmy Hogarth, με ένα μουσικό βίντεο στο οποίο πρωταγωνιστούσε η Βρετανίδα τρανς ακτιβίστρια Munroe Bergdorf.

Με το έκτο στούντιο άλμπουμ της, με τίτλο My Back Was A Bridge For You To Cross (2023), η ANOHNI εστιάζει και πάλι στις κοινωνικές κατασκευές, την πνευματικότητα και τη σχέση μας με τη «βιόσφαιρα». Ο δίσκος διακρίθηκε ως «άλμπουμ της χρονιάς» από το New Yorker ενώ οι New York Times έγραψαν ότι «ένα «σύννεφο ελεγείας» πλανάται πάνω από το τραγούδι, όπως και πάνω από τον πλανήτη που θερμαίνεται, ενώ η Anohni – άγρια και τρυφερά – φαίνεται να τραγουδά με τη φωνή της ίδιας της Μητέρας Γης”!

Σε μια δύσκολη συνθήκη σαν τη σημερινή, η καλλιτέχνις αναδεικνύει τη σημασία του θάρρους, της ανθεκτικότητας, της ταπεινότητας και της ειλικρίνειας σε ένα περίπλοκο και μερικές φορές οδυνηρό τοπίο. «Για μένα, δεν υπάρχει ουράνια ανάπαυλα. Η δημιουργία είναι μια φασματική και θηλυκή συνέχεια και όλοι είμαστε αναπόσπαστο μέρος της Φύσης».

Η ANOHNI με είκοσι λέξεις:

Πνευματική Ανθεκτική

Εσωτερική Αφοπλιστική

Ανένταχτη Τολμηρή

Ιδιοσυγκρασιακή Ισορροπίστρια

Συγκινητική Επαναστατική

Συγκλονιστική Δραματική

Ουσιαστική Στοχευμένη

Πρωτότυπη Παρεμβατική

Ευγενής Πολυπράγμων

Στοχαστική Φεμινίστρια

Ακολουθήστε την ANOHNI
ANOHNI
Instagram | facebook | youtube | spotify | twitter

Η ANOHNI έρχεται στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου.

Πληροφορίες Εισιτηρίων
 
Η προπώληση των εισιτηρίων της συναυλίας της ANOHNI συνεχίζεται
 
Όλες οι θέσεις, κάτω και άνω διαζώματος, είναι αριθμημένες.

Οι τιμές των εισιτηρίων ξεκινούν από 40 ευρώ και φθάνουν τα 170 ευρώ. Συγκεκριμένα:
 
Κάτω Διάζωμα
VVIP: 170 ευρώ
VIP: 150 ευρώ
Ζώνη A: 130 ευρώ
Ζώνη B: 100 ευρώ
Ζώνη Γ: 80 ευρώ
 
Άνω Διάζωμα
Ζώνη Δ: 70 ευρώ
Ζώνη E: 65 ευρώ
Ζώνη ΣΤ: 53 ευρώ
Ζώνη G: 40 ευρώ
ΑμεΑ: 40 ευρώ
 
Για τα ΑμεΑ υπάρχει ειδικά διαμορφωμένος χώρος (ΚΑΤΩ Διάζωμα, Κερκίδα Α, Σειρές 1 – 3). Τα εισιτήρια κοστίζουν 40 ευρώ. Το εισιτήριο των συνοδών κοστίζει 40 ευρώ. Κρατήσεις στο tameia@greekfestival.gr και στο τηλέφωνο 210 4834 913, Δε-Πα 10:00 – 17:00.
 
Επίσημα σημεία πώλησης εισιτηρίων
 
Δίκτυο: more.com
Τηλεφωνικά: 211 7700 000
Δίκτυο μεταπωλητών
Nova | Public | Ευριπίδης | Viva Spot Τεχνόπολης | αθηνόραμα.gr
 
ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΕΚΔΟΤΗΡΙΑ Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου
Λειτουργούν στην Πλατεία Συντάγματος
This is Athens – info point Δήμου Αθηναίων
Ωράριο Λειτουργίας: Δευτέρα – Παρασκευή: 10:00 – 16:00

Στο Θέατρο ΠΑΛΛΑΣ (πώληση εισιτηρίων για όλες τις εκδηλώσεις του ΦΑΕ)
Δευτέρα- Τρίτη – Παρασκευή: 10:30-14:30 | Πέμπτη 12:00-20:00
 
Τηλεφωνικό κέντρο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου
Ωράριο: Δευτέρα – Παρασκευή: 10:00 – 18:00 | Τηλ: +30 2118008181
 
ONLINE Booking: www.aefestival.gr 
 
Ταμείο Ηρωδείου: Δευτέρα-Παρασκευή: 10:00-18:00
Ταμείο Αρχαίου Θεάτρου Επιδαύρου: Η έναρξη της λειτουργίας των εκδοτηρίων αναμένεται σύντομα
 
ΠΡΟΣΟΧΗ
Συνιστούμε στους υποψήφιους αγοραστές να προμηθεύονται τα εισιτήριά τους αποκλειστικά και μόνο από τα επίσημα σημεία πώλησης. Η παραγωγός εταιρία δεν φέρει καμία ευθύνη για εισιτήρια τα οποία έχουν προέλθει από αγορές μέσα από άλλες πλατφόρμες και για τα οποία δεν υπάρχει εγγύηση για τη γνησιότητά τους. Οι σελίδες: www.aefestival.gr και www.more.com είναι τα μοναδικά επίσημα κανάλια πώλησης εισιτηρίων των εκδηλώσεων του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου. Εισιτήρια που αγοράζονται από μη εξουσιοδοτημένους μεταπωλητές ή πλατφόρμες δε θα θεωρούνται έγκυρα.


© 2024, Thanos Papatsanis. All rights reserved.

About the author

Thanos Papatsanis

Leave a Comment