Τέλη Ιανουαρίου και την αρχή στις συνεντεύξεις της χρονιάς κάνει ένας νέος καλλιτέχνης που μόλις βρήκε νέα δισκογραφική στέγη, στην Ogdoo Music Group.
Ο Θανάσης Σκαργιώτης, έχει εδώ και δυο μήνες κυκλοφορήσει το πρώτο του single από την νέα του δισκογραφική και με αφορμή την κυκλοφορία του κάναμε κάποιες ερωτήσεις τόσο για να τον γνωρίσουμε καλύτερα αλλά και για να μάθουμε κάτι παραπάνω για το νέο του τραγούδι.
Παρακάτω η συνέντευξη:
– Γεια σου Θανάση και ευχαριστούμε για την ευκαιρία να σε γνωρίσουμε λίγο καλύτερα με αφορμή το νέο σου single. Θα ήθελες να αναφέρεις κάποιες στιγμές από την μέχρι τώρα πορεία σου στην ελληνική δισκογραφία στους αναγνώστες μας?
Τον Ιούνιο του 2017 κυκλοφόρησε το πρώτο μου τραγούδι, «Μην ξεγελαστείς», σε στίχους Ησαΐας Παπαδοπούλου και μουσική δική μου. Την ενορχήστρωση καθώς και την καλλιτεχνική επιμέλεια είχε αναλάβει τότε ο Γιώργος Ανδρέου. Αργότερα, ολοκληρώθηκε η πρώτη μου δισκογραφική δουλειά, κάτω από το βλέμμα του Γιώργου, και κυκλοφόρησε από την MINOS EMI με τίτλο «Με του τρελού τα σύνεργα». Τον Μάρτιο του 2020 κυκλοφορούν τα «Πουλιά της λήθης», ένα τραγούδι με χρώματα από τη μία μου πατρίδα την Ήπειρο, τα λόγια του οποίου έγραψε ο πατέρας μου Μάνθος Σκαργιώτης. Στο τραγούδι αυτό συναντιόμαστε για πρώτη φορά με τον Θύμιο Παπαδόπουλο ο οποίος έχει ηχογραφήσει τα πνευστά. Έτσι, ξεκινάει μια όμορφη συνεργασία η οποία καταλήγει στον δεύτερο προσωπικό μου δίσκο με τίτλο «Της χαραυγής το αχ». Ο Θύμιος ανέλαβε την ενορχήστρωση των τραγουδιών δίνοντας, γενναιόδωρα, χώρο και στις δικές μου απόψεις. Τώρα ακούτε το single «Μπερδέματα» με τη συμμετοχή της Πολυξένης Καράκογλου, προάγγελο του album που θα κυκλοφορήσει από το Ogdoo Music Group τέλη Ιανουαρίου.
– Νέα δισκογραφική και νέα τραγούδια. Τι σε έκανε να πεις το ναι και να ενταχθείς στην Ogdoo Music Group?
Το Ogdoo Music Group πιστεύει και στηρίζει τους νεότερους καλλιτέχνες και ταυτόχρονα έχει ανοίξει την πόρτα σε ιδιαίτερα αναγνωρίσιμους ανθρώπους του χώρου δημιουργώντας, έτσι, ένα κλίμα ελευθερίας και αισιοδοξίας. Στόχος του είναι να υπηρετήσει το ίδιο το τραγούδι, καθώς και το πώς θα παρουσιαστεί ο καλλιτέχνης μέσα από το έργο του. Ξέρετε, δεν είναι πια και τόσο σύνηθες αυτό για τις δισκογραφικές εταιρείες. Σε επαφή με την εταιρεία με έφερε ο μάνατζέρ μου Χρήστος Καρυώτης, ήπιαμε έναν καφέ με τον Παναγιώτη τον Κακαρά και αμέσως διαπίστωσα ότι υπάρχει κοινή πνοή. Όλη η ομάδα, ο Παναγιώτης, ο Χρήστος, η Ιωάννα, η Μαρίλη, ο Νικόλας, είναι άνθρωποι με γνώσεις, γεμάτοι ενέργεια και με αγάπη απέναντι στο τραγούδι και νιώθω πολύ τυχερός που γίνομαι μέλος αυτής της οικογένειας. Ελπίζω να είναι μακρύς ο δρόμος μας. Οι εταιρείες πρέπει να δυναμώνουν και μαζί τους να δυναμώνουμε και εμείς.
– Το νέο σου single, ‘Μπερδέματα’, είναι σε μουσική και στίχους δικής σου εμπνεύσεως. Τι τροφοδοτεί την έμπνευση σου και αν είναι κυρίως η δημιουργία ενός τραγουδιού ο τρόπος για να ξεμπλέξεις από τα δικά σου προσωπικά μπερδέματα?
Κάποτε, η Λίνα Νικολακοπούλου μού είχε πει: «Να παρατηρείς συνέχεια, να παρατηρείς γύρω σου…». Όταν παρατηρώ γίνομαι ανοιχτός στα ερεθίσματα, μπορεί να είναι ένα χαμόγελο δικού μου ανθρώπου, το βλέμμα κάποιου αγνώστου, τα χρώματα του φθινοπώρου σε ένα μονοπάτι, το βουητό του ποταμού, το γκρίζο της πόλης, βιώματά μου, κάτι που άκουσα ή που διάβασα, ένα άλλο τραγούδι. Όλα τα παραπάνω δημιουργούν μικρές εμπνεύσεις. Ωστόσο, μετά έρχεται η ώρα που πρέπει να καθίσω πάνω από το λευκό χαρτί και να πιάσω την κιθάρα παλεύοντας να σκαρώσω κάτι. Η δημιουργία ενός τραγουδιού μοιάζει με τη διαδικασία της ψυχοθεραπείας. Έρχομαι αντιμέτωπος με τα μέσα μου, συνεχώς σκαλίζω και ανοίγω δρόμους. Μπορεί και να τρομάξω, αλλά μέσα από τα τραγούδια μου μαθαίνω τον εαυτό μου, μαθαίνω να αφήνω τη φαντασία μου ανεξέλεγκτη, αλλάζω ρόλους σε μια νύχτα, γίνομαι διάφανος, άτρωτος και ευαίσθητος μαζί. Στο τέλος, όμως, υπερισχύει η χαρά και η ανεμελιά ενός μικρού παιδιού που παίζει με τις λέξεις και τις νότες. Αυτή τη χαρά αναζητώ, μπορεί να μην κοιμάμαι για αρκετά βράδια όταν διανύω έντονη περίοδο δημιουργικότητας, αλλά όταν ολοκληρωθεί το τραγούδι…έρχεται η λύτρωση
– Σε αυτό το single συνεργάζεσαι με την Πολυξένη Καράκογλου. Πώς ήταν η συνεργασία μαζί της και η επιλογή να μοιραστείτε αυτό το τραγούδι?
Έψαχνα γυναικεία φωνητικά για τον δίσκο και ο Θύμιος Παπαδόπουλος, με τον οποίο κάναμε παρέα την ενορχήστρωση στα «Μπερδέματα», μού πρότεινε την Πολυξένη. Δε γνωριζόμασταν προσωπικά, βρεθήκαμε πρώτη φορά στο στούντιο. Πέρα από το χαμόγελο και την καλοσύνη της, με κέρδισε η ικανότητά της να προσαρμόζεται αμέσως σε ό,τι άκουγε. Σε όλα τα τραγούδια έχουμε ανασάνει μαζί. Οι δεύτερες φωνές είναι μία ξεχωριστή τέχνη και δε συναντάς εύκολα τραγουδίστριες και τραγουδιστές να έχουν τέτοια άνεση. Ο διάλογος στα «Μπερδέματα», εκεί λίγο πριν από το φινάλε του τραγουδιού, ήταν ιδέα του Θύμιου, ενός ανθρώπου και καλλιτέχνη που θαυμάζω και εκτιμώ βαθύτατα. Μας άρεσε πολύ και έτσι προέκυψε αυτό που ακούτε!
– Τέλος, τι άλλο περιμένουμε από εσένα και ποιος είναι ο κεντρικός άξονας της νέας σου δισκογραφικής δουλειάς?
Θα ήθελα την άνοιξη να κάνω κάποιο ή κάποια video clips, ελπίζω να το επιτρέψουν οι συνθήκες. Παράλληλα, συνεχίζω να γράφω και ήδη κάποια τραγούδια παίρνουν μορφή. Μουσικές παραστάσεις, δυστυχώς, δεν μπορούν να γίνουν, αλλά προσπαθώ να παραμένω δημιουργικός και αισιόδοξος.
Η νέα μου δισκογραφική δουλειά αποτελείται από εφτά τραγούδια που κινούνται ανάμεσα στην παραδοσιακή και τη ροκ μουσική και μάλιστα από ένα τραγούδι δεν λείπουν και τα ποπ στοιχεία. Όλα συνυπάρχουν μέσα μου και προσπαθώ, με το βλέμμα πάντα στο τώρα, να τα αποδώσω και να τα μεταφέρω στο ακροατήριο όσο καλύτερα μπορώ. Θεωρώ, όμως, ότι υπερτερεί το παραδοσιακό στοιχείο. Εύχομαι τα χρώματα και τα αρώματα από τους δύο τόπους καταγωγής μου, την Ήπειρο και την Μακεδονία, να σας ταξιδέψουν όπως και εμένα τόσα χρόνια.
Ευχαριστούμε τον Θανάση Σκαργιώτη για την συνέντευξη και την Ogdoo Music Group και παρακάτω μπορείτε να ακούστε το τραγούδι, ‘Μπερδέματα’:
Ακόμα ένα single κυκλοφόρησε ο νεαρός τραγουδιστής σε στίχους του Μάνθου Σκαργιώτη και μουσική του ίδιου του τραγουδιστή. Ο τίτλος του τραγουδιού, ‘Πουλιά της Λήθης’.
© 2021 – 2022, Christos Vasilakopoulos. All rights reserved.