Κάπου στα δεκατέσσερα, στο ζενίθ η ακμή, ο καθρέφτης ο χειρότερός μου φίλος και όλος ο κόσμος εναντίον μου. Κάπως έτσι βίωσα την εφηβεία μου, με soundtrack το Missundaztood της Pink. 16 χρόνια έχουν περάσει από τότε και η Pink συνεχίζει την επιτυχημένη pop / rock πορεία της, αποδεικνύοντας πως είναι ένα από τα πιο συγκροτημένα acts της mainstream μουσικής και πως τίποτα δεν τη σταματά. Στο έβδομο LP της λοιπόν, συνεχίζει να αντιμετωπίζει τραγωδίες -πολύ διαφορετικές από αυτές που μοιράστηκε μαζί μου πριν τόσα χρόνια- και μας υπενθυμίζει για πολλοστή φορά γιατί η pop μουσική σκηνή τη χρειάζεται.
Δυνατές παραγωγές, relatable ποπ ύμνοι, τολμηροί στίχοι και credits από παλιούς και νέους συνεργάτες της. Jack Antonoff: στην pop μπαλάντα που χάρισε τον τίτλο στο νέο album “Beautiful Trauma” και στο “Better Life” με την feel-good στακάτο παραγωγή του. Max Martin και Shellback (οι άνθρωποι πίσω από μερικά από τα No. 1 singles της): στη συνεργασία με τον Eminem και δεύτερο single του album “Revenge”, στο vintage-Pink “Whatever You Want” και στο πιασάρικο “Secrets” -απόδειξη πως ο πειραματισμός δουλεύει. Greg Kurstin: στη μπαλάντα με τη συνοδεία πιάνου “But We Lost It” -η πιο σκοτεινή στιγμή του album- και στο “Where We Go”, “στερεοτυπική” Pink. Julia Michaels: στο ενδοσκοπικό ας-γυρίσουμε-πίσω-στα-ξένοιαστα-παιδικά-χρόνια “Barbies” και στο θυμίζει-πιο-πολύ-Julia-παρά-Pink “For Now”. Και φτάσαμε στο τελευταίο μέρος του album, εκεί που κρύβονται πάντα οι θησαυροί της Pink, τουλάχιστον για τα δικά μου γούστα. Το εμψυχωτικό / χορωδιακό “I Am Here”, το ορχηστρικής παραγωγής “Wild Hearts Can’t Be Broken” και το έχει-πάρει-φωτιά-το-repeat “You Get My Love”, η συνεργασία της Pink με τον Tobias Jesso Jr. (ο άνθρωπος πίσω από το “When We Were Young” της Adele), στην οποία η Pink μας χαρίζει τα καλύτερα φωνητικά της πάνω από την υπέροχη ακουστική παραγωγή του Tobias.
17 χρόνια καριέρας και η Pink συνεχίζει την σταθερή ανοδική της πορεία, κόντρα στα στερεότυπα των pop-stars. To μόνο που μου λείπει από το Beautiful Trauma είναι ένα δυνατό pop smash, του τύπου “Get The Party Started”, “Stupid Girls”, “So What”, για να απογειώσει το project, το οποίο είναι αρκετά δυνατό για να σταθεί χωρίς να βασίζεται σε καμία συνταγή επιτυχίας.
© 2017, Dimitris Grivas. All rights reserved.