Εμφανίσθηκε με την είσοδο της νέα χιλιετίας και καθόρισε την πρώτη της δεκαετία όσο κανείς άλλος. Χαρακτηρίστηκε ως ο νέος Νταλάρας μέχρι την στιγμή που έκανε ο ίδιος την δική του σχολή.
Ο Μιχάλης Χατζηγιάννης κυκλοφορεί το 12ο προσωπικό του album, με τον τίτλο να είναι ‘Terra Incognita‘.
Ο τίτλος του album στα ελληνικά, μεταφράζεται ως άγνωστη γη και είναι κυριολεκτικά αυτό. Μπορεί το album να έχει 23 κομμάτια αλλά μόλις τα εννιά είναι ολοκαίνουργια. Τα άλλα δεκατρία είναι όλα τραγούδια που κυκλοφόρησε ο καλλιτέχνης τα προηγούμενα τρία χρόνια.
Στα εννιά νέα τραγούδια του album, ο Μιχάλης Χατζηγιάννης, είναι ο βασικός συνθέτης εκτός τριών τραγουδιών όπου τα δυο τα μοιράζεται με τον Κωνσταντίνο Παντζή και ένα είναι σε μουσική και στίχους του Λάκη Παπαδόπουλου. Στιχουργικά συναντάμε τον Νίκο Μωραΐτη, Ελένη Γιαννατσούλια, Ελένη Φωτάκη, Βασίλης Δήμας και φυσικά η Ελεάνα Βραχάλη.
Δυστυχώς, η νέα δισκογραφική δουλειά του Χατζηγιάννη και κυρίως τα εννιά νέα τραγούδια αποτελούν δημιουργίες βγαλμένες από το θολό τοπίο μιας άγνωστης γης που φαίνεται να είναι η καριέρα του Χατζηγιάννη, εδώ και αρκετό καιρό. Σε θέμα σύνθεσης ο τραγουδιστής μοιάζει να πηγαινόερχεται σε μοτίβα που κάποτε τον έκαναν γνωστό αλλά που πλέον δεν είναι παρά μια ισχνή υπενθύμιση του τότε. Το μεγάλο θέμα όμως είναι η φωνητική αρτιότητα του καλλιτέχνη.
Ο Χατζηγιάννης της ‘Παράξενης Γιορτής’ απέχει παρασάγγας ερμηνευτικά από αυτό που μας δίνει ο Χατζηγιάννης του σήμερα. Σχεδόν κανένα τραγούδι δεν μοιάζει να ολοκληρώθηκε χωρίς κάποια βοήθεια και αυτό είναι εμφανές όταν έρχεται σε σύγκριση με άλλους τραγουδιστές που μοιράζεται κάποια ντουέτα, όπως με την Ελένη Τσαλιγοπούλου.
Από αυτό το album, και τα εννιά νέα τραγούδια, κρατάμε το ‘Ιστορία Μιας Βροχής’ μιας και είναι ίσως η μόνη στιγμή που μας υπενθυμίζει ποιος ήταν κάποτε και τι θα μπορούσαμε να ζούσαμε μαζί του ακόμα και σήμερα αν δεν είχε έρθει ένα μακρύ κάψιμο στα τέλη του ’00 και αρχές του ’10.
Παρακάτω όλα τα τραγούδια που έχουν ήδη κυκλοφορήσει και τα έχουμε ακούσει τα προηγούμενα τρία χρόνια.
© 2024, Christos Vasilakopoulos. All rights reserved.