Το καλοκαίρι που σήμερα – ημερολογιακά – μας αποχαιρετά, ήταν το καλοκαίρι όπου η Lana Del Ray ”αντέγραψε” την Βίσση με 25 χρόνια καθυστέρηση. Τουλάχιστον αυτή ήταν η ετυμηγορία των χρηστών των social media για τις ομοιότητες ανάμεσα στα music video του ‘Είμαι πολύ Καλά‘ και ‘Doin’ Time‘.
Όχι, δεν πρόκειται για αντιγραφή αλλά για μια τεχνική visual effect που είδαμε εν Ελλάδι πρώτα από την Άννα Βίσση. Η’ μας έμεινε στο μυαλό από εκείνη.
Σήμερα, η Άννα Βίσση επιστρέφει με το δεύτερο single από το τελευταίο της album, το ομότιτλο ‘Ηλιοτρόπια’. Το album βρέθηκε αμέσως στο #1 των ψηφιακών charts και επί έξι συνεχόμενες εβδομάδες ήταν #1 στο IFPI Albums Sales Chart με τις φυσικές πωλήσεις δίσκων.
Για πολλούς το music video για το single ‘Ηλιοτρόπια’ καθυστέρησε αρκετά μιας και τα γυρίσματα είχαν ανακοινωθεί στις αρχές του καλοκαιριού. Προηγήθηκε το ντουέτο με την Γιώτα Γιάννα με τίτλο ‘Όσοι Αγαπάνε δεν Πεθαίνουνε‘ και σήμερα κυκλοφόρησε το music video για τα ‘Ηλιοτρόπια’ και καταλάβαμε προς τι όλη αυτή η καθυστέρηση.
Για την πιο ψυχεδελική, αστρική στιγμή της η Άννα Βίσση συνεργάζεται με τον Alexandros Kostelidis / Bodega Visuals και παραδίδουν σε μας ένα από τα πιο όμορφα, παράξενα, ονειρικά music video που έχει κάνει ποτέ η Άννα Βίσση.
Η Βίσση χωρίς καθόλου μακιγιάζ αλλά και με στιγμές μέσα στο video που εύκολα γίνονται viral meme, δείχνει απόλυτα απελευθερωμένη να τσαλακωθεί όσο ποτέ άλλοτε. Ένα single καλοκαιρινό αλλά που ενέχει και μια δόση μελαγχολίας όπως αρμόζει άλλωστε σε όλα τα καλοκαίρια μας.
Το music video έκανε αποκλειστική πρεμιέρα μέσα από την ιστοσελίδα της εφημερίδας ‘Πρώτο Θέμα’, ενώ ακολούθησε γενική κυκλοφορία στις 1/9.
Να υπενθυμίσουμε ότι η Άννα Βίσση θα δώσει μια συναυλία αγάπης στο Μάτι στις 7/9 με είσοδο ελεύθερη και στις 13/9 είναι η ώρα για την μεγάλη συναυλία της στο Γκάζι, για πρώτη φορά στην Τεχνόπολη. Στις αρχές Οκτωβρίου θα ξεκινήσουν οι live εμφανίσεις της στο «Barbarella» της Θεσσαλονίκης και στη συνέχεια θα επιστρέψει, για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά, στο καλλιτεχνικό της σπίτι στην Αθήνα, το «Hotel Ερμού».
© 2019, Christos Vasilakopoulos. All rights reserved.